VšĮ SISTEMINIŲ SPRENDIMŲ INSTITUTAS

  • Šeimos konsteliacijos
  • Psichologinis konsultavimas
  • Seminarai, paskaitos, mokymai

Kontaktai:
Tel.: +370 620 91691, +370 637 74700

el.p.: info@konsteliacijos-d.lt

 


lt ru
 
   
MINDFULNESS nerimo ir streso įveikimo praktika

NERIMO, PANIKOS IR STRESO ĮVEIKIMO UŽSIĖMIMAI SU MINDFULNESS

buvimas su savimi.jpg

Gyvenimo įtampos mažinimui ir naujų galimybių atradimui

VILNIUJE, nuo 2019 m. kovo 20 d.

Renkama rytinė ir vakarinė grupės


Nerimo, panikos ir streso įveikimo įgūdžių grupė.
8 praktiniai užsiėmimai, 4 savaitės.


Fabijoniškių g. 6-3
žemėlapis

REGISTRUOTIS

Jei Jūs:

-        Dažnai susiduriate su stresinėmis situacijomis, įtampa darbe arba namie.

-        Patiriate lėtinį (ilgalaikį) nuovargį – galbūt esate jauna mama, o gal dirbate viršvalandžius darbe.

-        Esate itin jautrus arba kitaip tariant „viską imate giliai į širdį".

-        Sunkiai atsipalaiduojate, o atsigulus miegoti po sunkios darbo dienos atrodo, kad „kompiuteris galvoje niekaip negali išsijungti".

-        Jums sunku reikšti savo emocijas ir jausmus.

-        Nemėgstate ilgų išsipasakojimų apie save (todėl net negalite pagalvoti apie akistatą su psichologu), –

 ši grupė yra būtent Jums!

Mindfulness nerimo, panikos ir streso įveikimo praktika skirta išmokti atstatyti krizinėse situacijose prarastą ryšį su pačiu savimi: su savo kūnu, jausmais ir mintimis.


Užsiėmimų metu išmoksite:

-      Išeiti iš fiziologinės įtampos „pančių".

-      Reguliuoti savo kūno fiziologinius, mąstymo bei emocijų procesus.

-      Priimti efektyviausius sprendimus savo problemoms spręsti.

 

Taip pat, mokysitės pajausti savo kūną, tuo metu išgyvenamas emocijas, stebėti ir reguliuoti savo mąstymą, atliksite kvėpavimo pratimus. Visa tai padės taikyti Mindfulness įsisąmoninimo praktiką kasdieniniame gyvenime.

Užsiėmimų metu bus aptarti (su praktiniais pavyzdžiais) pagrindiniai aštuoni įsisąmoninimo principai, kurie atvers naujas galimybes sprendžiant savo sveikatos, santykių ir profesines problemas. Tarpe tarp užsiėmimų dalyviai savarankiškai taikys išmoktus praktinius įgūdžius ir teorinius principus savo kasdieniame gyvenime, o jų patirtis bus detaliai aptariama kito užsiėmimo metu.

 

 Žiūrėkite interviu apie Mindfulness užsiėmimus

ŽIŪRĖTI ĮRAŠĄ

kazimieras ir marius.jpg

 

DAUGIAU VIDEO ĮRAŠŲ GALITE RASTI ŽEMIAU (spausti ant pavadinimų):

Mindfulness - pilnaverčiam gyvenimui

Kaip atrasti savo kelią? MINDFULNESS praktinė pagalba 

Kaip nebijoti būti savimi? Savęs pažinimas su MINDFULNESS

MINDFULNESS – efektyvi streso įveikos metodika

Patiriant emocinę įtampą ir stresą, užgriuvus gyvenimo sunkumams ar krizinėms situacijoms, reaguojame ne tik emociškai. Mūsų kūne taip pat vyksta tam tikri pakitimai. Veikiamas emocijų kūnas išskiria tam tikras chemines medžiagas, priklausomai nuo to, kokios - teigiamos ar neigiamos emocijos mus veikia.  Šios medžiagos „išsivaikšto" po visą organizmą. Gerai, jei tos emocijos teigiamos, o jei neigiamos?


Kai jaučiame nerimą, stresą, mūsų kūnas įsitempia, įsijungia „panikos režimas" - visa tai blokuoja žmogaus galimybes efektyviai spręsti savo problemas: protas dalinai „išsijungia" ir  žmogus „užsisuka" savo problemų rate. To pasekoje prarandame ryšį su pačiais savimi, todėl nebeturime galimybės įsiklausyti į save ir tinkamai reaguoti, surasti geriausią problemos sprendimą.

Dažnai išgyvenęs stresą, dažną arba ilgalaikę įtampą, žmogus jaučiasi pavargęs, išsekęs, mieguistas, apatiškas, kūnas kartais jaučiamas lyg „sudaužytas". Ilgą laiką patiriant tokią būseną atsiranda įvairūs negalavimai – žmogus ima sirgti.

 

Mindfulness nepakeis Jūsų gyvenimo aplinkybių, tačiau išmokys tinkamai į jas reaguoti – tuomet jos nebebus stresinės ir nekels žalos organizmui.


Kodėl rekomenduojame?

-  Išmoksite naudingo praktinio metodo, kuris padės Jums bet kokioje gyvenimo situacijoje.

-  Šį metodą galėsite taikyti savarankiškai  - Jums nebereikės būti priklausomam nuo specialisto.


Jei Jūs jau įvairiais būdais padedate sau, kartais galite pastebėti, kad  kūnas tarsi priešinasi – „nenorėdamas paleisti“ sunkumų ar ligos. Taip yra todėl, kad per ilgą laiką jis „susigyvena“ su sunkumais ar liga. Tačiau radus tinkamą kalbą su kūnu, jis gali tapti mūsų pagalbininku ne tik fiziologinių, bet ir psichologinių įtampų, senų potyrių pašalinimui.

 

Kūno terapijos metu bus naudojamas Biologinio grįžtamojo ryšio metodas
speciali kompiuterinė įranga, kurios pagalba galima objektyviai pamatyti
savo fiziologinę įtampą ir  išmokti ją sumažinti.

Biologinis grįžtamas ryšis padeda susieti kūno signalą (fiziologinį rodiklį kompiuterio ekrane) su savo jaučiamais pojūčiais ir vėliau, realiame gyvenime pritaikyti išmoktus įgūdžius jau be kompiuterio pagalbos.

 

Mindfulness užsiėmimų trukmė: 4 savaitės (po 2 užsiėmimus per savaitę, iš viso – 8 užsiėmimai).

Užsiėmimų laikas
: 2 kartus per savaitę. 

Užsiėmimų pradžia: 2019 m. kovo 20 d.

Vakarinė grupėnuo kovo 20 d., trečiadieniais ir penktadieniais 18.30 – 20.10 val. (penktadienio laikas gali būti ankstinamas, priklausomai nuo grupės narių galimybių ir pageidavimų).

Rytinė grupė nuo
kovo 21 d., ketvirtadienias ir penktadieniais 9.00-10.40 val.

Užsiėmimų kaina: 145 Eur (8 užsiėmimai). 

Grupės dydis: iki 8 žmonių. 


Dalyviams su savimi turėti patogią ir šiltą sportinę aprangą (yra galimybė persirengti) bei turistinį kilimėlį pratimams atlikti.

 

registruotis_zalias.png

 

PASTABA. Maloniai prašome apmokėti per 2 dienas po registracijos. Neapmokėjus už užsiėmimus, registracija negalioja. 

Tam, kad Jūsų registracija būtų patvirtinta, galite pradžioje sumokėti avansą – 45 Eur*,
o likusią sumą už užsiėmimus (100 Eur) – iki pirmojo grupės užsiėmimo.

Rekvizitus mokėjimui gausite po registracijos į savo el. paštą.

Mindfulness – streso įveikos arba sąmoningumo praktikos (dar ji vadinama kūno psichoterapija) – unikali metodika, 1979 m. sukurta amerikiečių gydytojo Jon Kabat-Zinn, kaip priemonė padedanti susidoroti su stresu bei psichosomatiniais simptomais – neaiškios kilmės skausmais, nemiga, depresija ir daugeliu kitų neigiamų būsenų. Šios technikos ypatingumas – meditacinių praktikų ir šiuolaikinio mokslo laimėjimų derinys, kuris suteikia galimybę pasipriešinti neigiamoms streso pasekmėms bei pasiekti vidinę harmoniją. 

 

Jon Kabat-Zinn apie Mindfulness
ŽIŪRĖTI VIDEO ĮRAŠĄ
(anglų k. su rusų k. subtitrais)
 

jon-kabat-zinn-e1441949519535.jpg

 


Mindfulness kūno psichoterapija skirta tam, kad sugrąžinti savo kūno fiziologinį pajutimą, kuris per stresą, neigiamą gyvenimo patirtį ir dėl to patiriamas negatyvias emocijas buvo prarastas. Fiziologinis kūno pojūtis – veiksmingas raktas į normalaus fizinio ir emocinio funkcionavimo sugrąžinimą.

 

Kūno psichoterapija labai naudinga žmonėms:

• Kuriems sunku jausti gilesnes emocijas, atsipalaiduoti arba pernelyg jautriai reaguojantiems, todėl sunkiai priimantiems kitas terapijos rūšis, kurios mažai padeda.

• Patiriantiems lėtinį ir ilgalaikį nuovargį, kurį galėjo sukelti ilgos darbo valandos, ilgos kasdienės kelionės, prastas miegas, kamuojanti lėtinė liga ar kokia kita priežastis. Lėtinio nuovargio atveju kūno psichoterapija išmoko, kaip greitai ir efektyviai duoti poilsį kūnui, protui ir emocijoms.

„Neįmanoma išspręsti problemų naudojantis
tuo pačiu mąstymo būdu, kuriuo jas sukūrėte“


Albertas Einšteinas.

 

Kuomet mus apima sunkūs jausmai, emocijos, mintys – dažniausiai nerandame iš to išeities. Vadinasi, tam reikia „išeiti“ iš savo sąmonės kambario, iš savo uždaro minčių, emocijų rato ir pažvelgti į save, savo mintis, situaciją iš šono, iš išorės.


Mindfulness proceso metu
Jūs sugebate matyti save lyg iš išorės – tarsi kitą stebimą žmogų.


 

Kokių pasikeitimų galima tikėtis po Mindfulness kūno psichoterapijos?

•    Normalizuojasi nervų sistemos darbas
•    Sumažėja streso lygis.
•    Padidėja mąstymo aiškumas.
•    Padidėja darbingumas.
•    Vystosi kūrybinis potencialas.
•   Atrandame naujas idėjas, ir galbūt tai, kas padės jas įgyvendinti.
•    Padidėja atsparumas pakelti sunkumus.
•    Pamatome situaciją „iš kitos pusės“ – atrandame naujų galimybių.
•    Tampame atviresni ir jautresni, jeigu buvome uždari, bet tuo pačiu ir mažiau pažeidžiami, stabilesni.
•    Atsiranda supratimas, kaip priimti aplinkui vykstančius, dažnai neteisingus ir nepriimtinus bei žmonėms darančius žalą įvykius – globaliai pasaulyje ir konkrečioje mūsų asmeninėje aplinkoje.

 

Praktiškai įrodyta, kad taikant šią metodiką, sustiprėja imunitetas (net žmonėms, infekuotiems ŽIV), pastebimas pagerėjimas esant dėmesio sutrikimams, ribiniams asmenybės sutrikimams, gydant priklausomybę nuo narkotinių medžiagų, sumažėja pasikartojančių depresijos recidyvų, patologinio streso, sėkmingas įvairių nerimo bei fobijų rūšių gydymas ir kt. Taip pat, atlikti tyrimai parodė, jog taikant  Mindfulness metodiką mažėja polinkis persivalgyti.


 

Užsiėmimų metu taip pat sužinosite:

• Kaip mūsų emocinė reakcija į mūsų patiriamus gyvenimo  sunkumus veikia mūsų kūną ir sveikatą?
• Ką psichologija sako apie „kasdienį susierzinimą“?
• Kodėl vieni žmonės patirdami ženklius gyvenimo sunkumus išlieka sveikais ir jaunatviškais, stiprėja, tuo tarpu kiti, patirdami analogiškus sunkumus išsenka, suserga ir greitai pasensta?
• Ką daryti, kuomet nėra galimybės išeiti iš aplinkybių, kurios sukuria nuolatinę gniuždančią ir nesibaigiančią įtampą?

Užsiėmimuose išmoksite:

•  Kurti savo harmoningą gyvenimą net kai gniuždančios gyvenimo aplinkybės nesibaigia.
•  Suvaldyti tai, ko atrodo neįmanoma suvaldyti – savo gyvenimą.
•  Teorinių ir praktinių krizinių ir streso kupinų gyvenimo situacijų įveikimo būdų, pritaikant Mindfulness principus.
•   Kaip greitai ir efektyviai duoti poilsį kūnui ir protui.

 

Ir toliau savo gyvenime galėsite
naudoti šią metodiką savarankiškai.

Užsiėmimarius sulcys - 4.jpgmus veda:
Marius Šulčys – psichologas, Mindfulness metodikos treneris, sertifikuotas kompiuterinio biologinio grįžtamojo ryšio metodikos specialistas.

 

 

 

 


Mindfulness užsiėmimų trukmė: 4 savaitės (po 2 užsiėmimus per savaitę, iš viso – 8 užsiėmimai).

Užsiėmimų laikas
: 2 kartus per savaitę. 

Užsiėmimų pradžia: 2019 m. kovo 20 d.

Vakarinė grupėnuo kovo 20 d., trečiadieniais ir penktadieniais 18.30 – 20.10 val. (penktadienio laikas gali būti ankstinamas, priklausomai nuo grupės narių galimybių ir pageidavimų).

Rytinė grupė nuo
kovo 21 d., ketvirtadienias ir penktadieniais 9.00-10.40 val.

 

Užsiėmimų kaina: 145 Eur (8 užsiėmimai).

Grupės dydis: iki 8 žmonių.


Dalyviams su savimi turėti patogią ir šiltą sportinę aprangą (yra galimybė persirengti) bei turistinį kilimėlį pratimams atlikti.

 

registruotis_zalias.png

 

PASTABA. Maloniai prašome apmokėti per 2 dienas po registracijos. Neapmokėjus už užsiėmimus, registracija negalioja. 

Tam, kad Jūsų registracija būtų patvirtinta, galite pradžioje sumokėti avansą – 45 Eur*,
o likusią sumą už užsiėmimus (100 Eur) – iki pirmojo grupės užsiėmimo.

Rekvizitus mokėjimui gausite po registracijos į savo el. paštą.

Daugiau apie Mindfulness terapiją

 

Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo, streso įveikimo) terapijos programa buvo sukurta Rytų meditacinių praktikų pagrindu ir pirmą kartą Vakarų pasaulyje pradėta taikyti 1979 metais Masačiusetso Universitete pacientams su įvairiais lėtiniais sutrikimais. Vėliau Minduflness terapija buvo pradėta taikyti profesionalams, patiriantiems itin aukštą ir ilgalaikį streso lygį: policijos ir specialiųjų pajėgų pareigūnams, ugniagesiams, skubios pagalbos gydytojams, pagalbos centro skambučių operatorėms, biržose dirbantiems verslininkams.

 

Mindfulness terapija taip pat pradėta sėkmingai taikyti žmonėms, patekusiems į įvairias krizines gyvenimo situacijas, išgyvenantiems ilgalaikius gyvenimo sunkumus – sergantiems nepagydoma liga, slaugantiems neįgalųjį, ilgalaikiams bedarbiams, vienišoms motinoms, bankrotą patyrusiems verslininkams  bei visiems kitiems, patekusiems į krizines situacijas ir išgyvenantiems ilgalaikį stresą.

 

SKAITYTI STRAIPSNĮ APIE MINDFULNESS

 

Šiuo metu Mindfulness terapija yra taikoma daugiau nei 720-yje žinomiausių pasaulio klinikų bei terapijos centrų. Atlikti moksliniai tyrimai parodė aukštą terapijos efektyvumą mažinant depresijos, nerimo ir neurotiškumo simptomus, didinant savivertę ir gyvenimo energiją. Mindfulness terapija taip pat yra ypatingai efektyvi skausmo valdyme ir mokantis įveikti trumpalaikį ir ilgalaikį stresą.

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad įsisąmoninimu pagrįstos intervencijos sėkmingai taikomos ne tik mažinant stresą ir lėtinį skausmą, bet ir pasikartojančios depresijos, nerimo sutrikimų, priklausomybių, valgymo ir asmenybės sutrikimų, netgi psichozių gydymui.

•    Medicinoje (gydant nerimo ir depresijos sutrikimus, piktnaudžiavimus ir priklausomybes, asmenybės sutrikimus ir somatines ligas).

•    Psichologijoje (didinant atsparumą stresui ir išvengiant jo pasekmių, gerinant prisitaikymą prie sudėtingų psichologinių ir socialinių situacijų bei sprendžiant problemas ir tvarkantis su iššūkiais, taip pat didinant kūrybingumą).

 

•    Organizacijose (didinant darbo našumą, kokybę, pasitenkinimą darbe, sprendžiant lėtinio ilgalaikio nuovargio klausimą).

 

•    Pedagoginės psichologijos veikloje (didinant mokymo ir mokymosi efektyvumą).

Mindfulness – tai santykio su savo kasdiene gyvenimo realybe nuolatinė ir nenutrūkstanti asmeninė terapija, išugdanti kitokį santykį į svarbiausius savo gyvenimo įvykius.

 

 

Jos išmokę – Jūs ir toliau savo gyvenime galėsite
naudotis ja savarankiškai.

Mindfulness užsiėmimų trukmė: 4 savaitės (po 2 užsiėmimus per savaitę, iš viso – 8 užsiėmimai).

Užsiėmimų laikas
: 2 kartus per savaitę. 

Užsiėmimų pradžia: 2019 m. kovo 20 d.

Vakarinė grupėnuo kovo 20 d., trečiadieniais ir penktadieniais 18.30 – 20.10 val. (penktadienio laikas gali būti ankstinamas, priklausomai nuo grupės narių galimybių ir pageidavimų).

Rytinė grupė nuo
kovo 21 d., ketvirtadienias ir penktadieniais 9.00-10.40 val.

Užsiėmimų kaina: 145 Eur (8 užsiėmimai).

Grupės dydis: iki 8 žmonių. 

 

registruotis_zalias.png

 

PASTABA. Maloniai prašome apmokėti per 2 dienas po registracijos. Neapmokėjus už užsiėmimus, registracija negalioja. 

Tam, kad Jūsų registracija būtų patvirtinta, galite pradžioje sumokėti avansą – 45 Eur*,
o likusią sumą už užsiėmimus (100 Eur) – iki pirmojo grupės užsiėmimo.

Rekvizitus mokėjimui gausite po registracijos į savo el. paštą.