VšĮ SISTEMINIŲ SPRENDIMŲ INSTITUTAS

  • Šeimos konsteliacijos
  • Psichologinis konsultavimas
  • Seminarai, paskaitos, mokymai

Kontaktai:
Tel.: +370 620 91691, +370 637 74700

el.p.: info@konsteliacijos-d.lt

 


lt ru
 
   
Streso testas

Testas: įvertinkite savo streso lygį

 

streso matuoklis.jpg

Įvairiose gyvenimo situacijose  – darbe, namie, laisvalaikio metu – mes dažnai patiriame didesnę ar mažesnę emocinę įtampą. Labai didelė įtampa vadinama stresu. Nestiprus ir neužsitęsęs stresas yra netgi naudingas žmogaus organizmui, tačiau didelis stresas mažina mūsų efektyvumą, blogina mūsų santykius su artimaisiais ir aplinkiniais, blogiausiu atveju stresas gali sukelti rimtą ligą.

Gali būti taip, kad Jūs realiai patiriate stresą ir visas jo neigiamas pasekmes, tačiau streso „nepastebite“, subjektyviai to streso nejaučiate ir nesuvokiate.

 

Ar Jūsų patiriama emocinė įtampa yra stresas?
Užpildę šį nedidelį klausimyną gausite apie tai atsakymą.

 

Pasirinkite atsakymą, kuris labiausiai atitinka jūsų jausmus kiekvieno teiginio atžvilgiu ir teiginio dešinėje esančiame langelyje įrašykite gautus taškus:

Nesutinku                0 taškų

Iš dalies sutinku       1 taškas

Visiškai sutinku        2 taškai

Testo pabaigoje suskaičiuokite gautus taškus ir gaukite atsakymą apie savo patiriamo streso lygį.

 

Pastaruoju metu man sunkiai sekasi kontroliuoti savo emocijas

 

 

 

 

Dienos metu nuolat jaučiuosi pavargęs, išsekęs

 

 

 

Patiriu miego problemų

 

 

 

 

Mane persekioja įkyrios mintys, jos atitraukia mano dėmesį nuo man svarbių gyvenimo reikalų, man sunku su jomis susitvarkyti

 

 

 

Dienos metu jaučiu nekontroliuojamą norą valgyti, nors prieš tai būnu pavalgęs

 

 

 

 

Pradėjau daugiau valgyti saldumynų

 

 

 

 

Darbe sunkiau sekasi susikaupti

 

 

 

 

Atsiradusios problemos darbe man neleidžia atsipalaiduoti ir laisvu nuo darbo laiku

 

 

 

Pastebėjau, kad dėl patiriamos įtampos suprastėjo mano santykiai su artimaisiais ir draugais

 

 

 

Pradėjau daugiau išgėrinėti alkoholio, tai man padeda atsipalaiduoti

 

 

 

 

Pradėjau pamiršti svarbius dalykus (pvz. draugų gimtadienius, vizito pas gydytoją datą), jaučiuosi išsiblaškęs

 

 

 

Galvodamas apie savo problemas pradedu jausti nemalonius pojūčius krūtinėje širdies plote

 

 

 

Koks jūsų streso lygis? Klausimyno rezultatų apskaičiavimas

 

Sudėkite gautus taškus prie jūsų pasirinktų atsakymų:

 

• Jeigu surinkote 5 ir mažiau taškų, Jūs nepatiriate streso.

• Jeigu surinkote 6-11 taškų, Jūsų patiriamas streso lygis yra vidutinis ir jis dar nėra pavojingas Jūsų sveikatai, tačiau Jums derėtų  daugiau laiko skirti poilsiui, miegui ir fiziniam judėjimui bei daugiau dėmesio skirti savo streso įveikai tose situacijose, kur patiriate stresą.

• Jeigu surinkote 12 ir daugiau taškų, Jūs patiriate aukštą streso lygį ir tai gali neigiamai įtakoti Jūsų sveikatą, asmeninį ir profesinį gyvenimą. Tokiu atveju rekomenduojame kreiptis į kvalifikuotą psichologą, kuris padėtų surasti gilumines Jūsų patiriamo streso priežastis ir padėtų išmokti streso įveikos metodų. 


---------------------------------------------------------------

Kai jaučiame stresą, mūsų kūnas įsitempia, įsijungia „panikos režimas" - visa tai blokuoja mūsų galimybes efektyviai spręsti savo problemas: protas dalinai „išsijungia" ir žmogus „užsisuka" savo problemų rate. To pasekoje prarandame ryšį su pačiais savimi, todėl nebeturime galimybės įsiklausyti į save ir tinkamai reaguoti, surasti geriausią problemos sprendimą. 

Dažnai išgyvenęs stresą, dažną arba ilgalaikę įtampą, žmogus jaučiasi pavargęs, išsekęs, mieguistas, apatiškas, kūnas kartais jaučiamas lyg „sudaužytas". Ilgą laiką patiriant tokią būseną atsiranda įvairūs negalavimai – žmogus ima sirgti. 

 

Praktiniai užsiėmimai

MINDFULNESS

streso įveikimo praktika

  Gyvenimo įtampos mažinimui ir naujų galimybių atradimui

 

 

Užsiėmimuose išmoksite:

•  Kurti savo harmoningą gyvenimą net kai gniuždančios gyvenimo aplinkybės nesibaigia.
•  Suvaldyti tai, ko atrodo neįmanoma suvaldyti – savo gyvenimą.
• Teorinių ir praktinių krizinių ir streso kupinų gyvenimo situacijų įveikimo būdų, pritaikant Mindfulness principus.
•   Kaip greitai ir efektyviai duoti poilsį kūnui ir protui.

skaityti placiau melynas.png