VšĮ SISTEMINIŲ SPRENDIMŲ INSTITUTAS

  • Šeimos konsteliacijos
  • Psichologinis konsultavimas
  • Seminarai, paskaitos, mokymai

Kontaktai:
Tel.: +370 620 91691, +370 637 74700

el.p.: info@konsteliacijos.lt

 


lt ru
 
   
Pažintinis MINDFULNESS užsiėmimas
PRAKTIŠKAI IŠMOK PALEISTI SAVO NERIMĄ, PANIKĄ, DEPRESIJĄ

PAŽINTINIS MINDFULNESS UŽSIĖMIMAS

Kaip įsisąmoninti ir paleisti savo stiprias ir užvaldančias
neigiamas emocijas
mindfulness-buda.jpg

VILNIUJE

Spalio 8 d. (ketvirtad.), 18-19.40 val.
Fabijoniškių g. 6-3

REGISTRACIJA

Skaityti dalyvių atsiliepimus

Kviečiame į pažintinį praktinį Mindfulness užsiėmimą, kuriame susipažinsite su sąmoningumo praktikų taikymu, mokantis paleisti savo neigiamas emocijas: nerimą, depresiją, pyktį/agresiją, nuoskaudas, kaltę, išsilaisvinti iš žemos savivertės ar kitų negatyvių emocinių būsenų.
.
Kam skirta?
Ieškantiems efektyvių ir realiai praktikoje veikiančių būdų, kurie padeda tvarkytis su varginančiomis emocijomis bei būsenomis.
.
Pažintinio užsiėmimo metu:
- Praktiškai išbandysite sąmoningo kvėpavimo praktikas ir jų poveikį paleidžiant emocijas;
- Sužinosite, kodėl sąmoningumo praktikos yra tokios efektyvios išsivalant nuo neigiamų emocijų;
- Susipažinsite su Biologiniu grįžtamuoju ryšiu bei ką jis parodo apie žmogaus būseną;
- Gausite išsamų paaiškinimą, kas yra ir kam panaudojamos Mindfulness sąmoningumo praktikos realiame gyvenime.


***


Užsiėmimą ves emocijų psichologas Marius Šulčys, kuris nuo 2015 m. moko žmones paleisti iš savęs tokius stiprius jausmus, kaip žema savivertė, kaltė, nerimas ir kitos baimės formos, pyktis ir agresija, depresija ir situacijos nepriėmimas.

 

Ne vienerius metus tobulinama Mariaus autorinė sąmoningumo lavinimo programa daugeliui klientų suteikė laisvę nuo juos kamuojančių stiprių emocijų.

 

Dėl koronaviruso pandemijos pažintinio užsiėmimo dalyvių skaičius yra ribotas. Dėl tos pačios priežasties neskelbiame, kaip įprasta, tęstinio 8 užsiėmimų Mindfulness kurso, tačiau jeigu pažintinio užsiėmimo dalyviai susidomės ir norės toliau tobulinti sąmoningumo praktikas, yra galimybė toliau praktikuotis mini-grupėje arba individualiai. 

marius_sulcys_2020.jpgMarius Šulčys
Psichologas, emocijų terapeutas,
Mindfulness metodikos treneris

El.p.: marius.sulcys@gmail.com

Tel.: 861020421

 

Mindfulness arba sąmoningumo praktikos – unikali metodika, 1979 m. sukurta amerikiečių gydytojo Jon Kabat-Zinn, kaip priemonė padedanti susidoroti su stresu bei psichosomatiniais simptomais – neaiškios kilmės skausmais, nemiga, depresija ir daugeliu kitų neigiamų būsenų. Šios technikos ypatingumas – meditacinių praktikų ir šiuolaikinio mokslo laimėjimų derinys, kuris suteikia galimybę pasipriešinti neigiamoms streso pasekmėms bei pasiekti vidinę harmoniją.  


„Neįmanoma išspręsti problemų naudojantis

tuo pačiu mąstymo būdu, kuriuo jas sukūrėte“

Albertas Einšteinas.


Kuomet mus apima sunkūs jausmai, emocijos, mintys – dažniausiai nerandame iš to išeities. Vadinasi, tam reikia „išeiti“ iš savo sąmonės kambario, iš savo uždaro minčių, emocijų rato ir pažvelgti į save, savo mintis, situaciją iš šono, iš išorės.

Mindfulness proceso metu Jūs sugebate matyti save lyg iš išorės – lyg kitą stebimą žmogų, tokiu būdu galite sugrąžinti savo kūno fiziologinį pajutimą, kuris per stresą, neigiamą gyvenimo patirtį ir dėl to patiriamas negatyvias emocijas buvo prarastas. Fiziologinis kūno pojūtis – veiksmingas raktas į normalaus fizinio ir emocinio funkcionavimo sugrąžinimą.

Skaityti plačiau apie Mindfulness

MINDFULNESS užsiėmimai labai naudingi žmonėms:

-        Dažnai susiduriantiems su stresinėmis situacijomis, įtampa darbe arba namie.

-        Patiriantiems lėtinį (ilgalaikį) nuovargį.

-        Itin jautriems arba kitaip tariant „viską imantiems giliai į širdį".

-        Sunkiai atsipalaiduojantiems, kai atsigulus miegoti po sunkios darbo dienos atrodo, kad „kompiuteris galvoje niekaip negali išsijungti".

-        Sunkiai reiškiantiems savo emocijas ir jausmus.

-        Kuriems netinka tradicinės psichologinės konsultacijos, nemėgstantiems ilgų išsipasakojimų apie save. Skaityti plačiau apie Mindfulness

Kaip nebijoti būti savimi ir ramiai priimti sudėtingas situacijas?
Sąmoningo dėmesingumo praktika MINDFULNESS

Pasakoja psichologas Marius Šulčys

m_s.jpg

ŽIŪRĖTI ĮRAŠĄ


 

DAUGIAU VIDEO ĮRAŠŲ GALITE RASTI ČIA