VšĮ SISTEMINIŲ SPRENDIMŲ INSTITUTAS

  • Šeimos konsteliacijos
  • Psichologinis konsultavimas
  • Seminarai, paskaitos, mokymai

Kontaktai:
Tel.: +370 620 91691, +370 637 74700

el.p.: info@konsteliacijos-d.lt

 


lt ru
 
   
Pažintinis MINDFULNESS užsiėmimas
NERIMO, DEPRESIJOS, PYKČIO AR NUOSKAUDOS PALEIDIMAS
SU MINDFULNESS

PAŽINTINIS UŽSIĖMIMAS - kaip išsivalyti nuo neigiamų emocijų!

relax.jpg

VILNIUJE
Rugsėjo 20 d. (penktad.), 18.00-19.40 val.
Fabijoniškių g. 6-3

žemėlapis

registruotis raudonas.png

Skaityti dalyvių atsiliepimus

Kviečiame į pažintinį praktinį Mindfulness užsiėmimą, kuriame susipažinsite su sąmoningumo praktikų taikymu, mokantis paleisti savo neigiamas emocijas: nerimą, depresiją, pyktį/agresiją, nuoskaudas, kaltę, išsilaisvinti iš žemos savivertės ar kitų negatyvių emocinių būsenų. Pilną praktinį 4 savaičių, 8 užsiėmimų kursą, visi norintys galės praeiti nuo rugsėjo 25 dienos ... Skaityti apie pilną Mindfulness kursą

Pažintinio užsiėmimo metu praktiškai išbandysite sąmoningumo praktikas bei sužinosite, kodėl jos yra tokios efektyvios išsivalant nuo neigiamų emocijų, gausite atsakymus į Jums rūpimus klausimus.
.
Mindfulness arba sąmoningumo praktikos – unikali metodika, 1979 m. sukurta amerikiečių gydytojo Jon Kabat-Zinn, kaip priemonė padedanti susidoroti su stresu bei psichosomatiniais simptomais – neaiškios kilmės skausmais, nemiga, depresija ir daugeliu kitų neigiamų būsenų. Šios technikos ypatingumas – meditacinių praktikų ir šiuolaikinio mokslo laimėjimų derinys, kuris suteikia galimybę pasipriešinti neigiamoms streso pasekmėms bei pasiekti vidinę harmoniją.  


„Neįmanoma išspręsti problemų naudojantis

tuo pačiu mąstymo būdu, kuriuo jas sukūrėte“

Albertas Einšteinas.


Kuomet mus apima sunkūs jausmai, emocijos, mintys – dažniausiai nerandame iš to išeities. Vadinasi, tam reikia „išeiti“ iš savo sąmonės kambario, iš savo uždaro minčių, emocijų rato ir pažvelgti į save, savo mintis, situaciją iš šono, iš išorės.

Mindfulness proceso metu Jūs sugebate matyti save lyg iš išorės – lyg kitą stebimą žmogų, tokiu būdu galite sugrąžinti savo kūno fiziologinį pajutimą, kuris per stresą, neigiamą gyvenimo patirtį ir dėl to patiriamas negatyvias emocijas buvo prarastas. Fiziologinis kūno pojūtis – veiksmingas raktas į normalaus fizinio ir emocinio funkcionavimo sugrąžinimą.

Skaityti apie pilną Mindfulness kursą

MINDFULNESS užsiėmimai labai naudingi žmonėms:

-        Dažnai susiduriantiems su stresinėmis situacijomis, įtampa darbe arba namie.

-        Patiriantiems lėtinį (ilgalaikį) nuovargį.

-        Itin jautriems arba kitaip tariant „viską imantiems giliai į širdį".

-        Sunkiai atsipalaiduojantiems, kai atsigulus miegoti po sunkios darbo dienos atrodo, kad „kompiuteris galvoje niekaip negali išsijungti".

-        Sunkiai reiškiantiems savo emocijas ir jausmus.

-        Kuriems netinka tradicinės psichologinės konsultacijos, nemėgstantiems ilgų išsipasakojimų apie save. Skaityti apie pilną Mindfulness kursą

marius sulcys_2019.pngUžsiėmimą ves:
Marius Šulčys
P
sichologas, emocijų terapeutas, Mindfulness metodikos treneris.

El.p.: marius.sulcys@gmail.com

Tel.: 861020421